اطلاعات مربوط به هارمونیکا شاپ

شما داخل فروشگاهتون چی می‌فروشید؟

ما در هارمونیکا شاپ، تمامی موارد مربوط به هارمونیکا (سازدهنی) را می‌فروشیم. از خود سازدهنی تا نت سازدهنی و کتاب و لوازم جانبی و ...

یه کالایی رو میخوام اما ندارید! چیکار کنم؟

هر کالایی که مربوط به هارمونیکا بود و قصد سفارش آن را داشتید اما موجود نبود، می‌توانید بعنوان پیشنهاد به بخش پشتیبانی ارائه دهید. مطمئنا ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا آن کالا موجود شود.

فروشگاه فیزیکی دارید؟ میخوام حضوری تست کنم!

هارمونیکا شاپ، یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی است و هیچ گونه فروش فیزیکی محصول وجود ندارد. البته توجه داشته باشید که هم اکنون فروشگاه‌های فیزیکی به دلیل مسائل مربوط به بهداشت (با توجه به استفاده از سازدهنی) امکان تست سازدهنی را نمی‌دهند.

همچنین، برای اعتماد بیشتر، می‌توانیم که به درخواست شما ویدیوی آنباکس محصولتان را ارسال کنیم.

چجوری بهتون اعتماد کنم؟ پولمونو نخورید!

ما در هارمونیکا شاپ، نهایت تلاش خود را کرده‌ایم که تمامی قوانین مربوط به فروشگاه اینترنتی را رعایت کنیم. همچنین توجه داشته باشید که ما نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) یک ستاره داریم (که نشان دهنده احراز هویت از مرحله‌ی بالایی است.) 

همچنین درگاه‌های پرداخت استفاده شده در هارمونیکا شاپ، درگاه مستقیم از بانک است که مطمئنا به هر کسی این درگاه را ارائه نمی‌دهند. 

باز هم اگر مشکل اعتماد داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا خاطر شما را نسبت به خرید از هارمونیکا شاپ جمع کنیم.

سازدهنیاتون اصل هستن؟

بله! 

وقتی که می‌گوییم سازدهنی هوهنر آلمانی یا سوزوکی ژاپنی یا کونگ شنگ چینی، مطمئنا این سازها در کشورهای ذکر شده تولید و وارد ایران شده‌اند.

البته اگر بازهم نسبت به اصالت کالا شک داشتید، می‌توانید درخواست آنباکس ساز خود را داشته باشید.

اطلاعات مربوط به پرداخت

بعد از پرداخت وجه، چه اتفاق میوفته؟

بعد از پرداخت وجه، اگر محصول شما دانلودی باشد، از داخل پنل کاربری می‌توانید محصول موردنظر را دانلود کنید. 

اما اگر محصول شما فیزیکی باشد، سفارش شما وارد فاز پردازش شده و فردای آن روز نسبت به ارسال اقدام می‌شود.

چقدر طول میکشه تا کالای من ارسال بشه؟

به صورت معمول، ارسال کالا در روزهای غیرکاری، حدودا 5 تا 7 روز طول می‌کشد. البته بسته به شهری که در آن زندگی می‌‎کنید، این مدت زمان می‌تواند متفاوت باشد.

اگر کالای دریافتی خراب بود چیکار کنم؟

اگر هنگام دریافت از پست یا تیپاکس، کالای موردنظر آسیب دیده بود، بهتر است تا تحویل نگیرید و پس دهید. اما اگر بسته بندی سالم بود و ساز مشکل داشت یا هنگام تست صدای واضحی نداشت، حداکثر تا 2 روز بعد از دریافت با ما در تماس باشید تا نسبت به عودت آن رسیدگی شود.

چگونه سفارش خود را کنسل کنم یا تغییر دهم؟

شما تا حداکثر یک روز بعد از سفارش امکان لغو سفارش یا تغییر سفارش خود را دارید. شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی هارمونیکا شاپ، نسبت به تغییر یا لغو سفارش خود اقدام کنید.

سفارش با چی ارسال میشه؟

معمولا سفارشات با پست، تیپاکس (یا در موارد خاص با پیک) ارسال می‌شود. همه‌ی این موارد بسته به شهری است که در آن زندگی می‌کنید و همچنین عجله‌‍ای که هنگام خرید دارید.