اطلاعات مربوط به هارمونیکا شاپ
ما در هارمونیکا شاپ، تمامی موارد مربوط به هارمونیکا (سازدهنی) را میفروشیم. از خود سازدهنی تا نت سازدهنی و کتاب و لوازم جانبی و ...
هر کالایی که مربوط به هارمونیکا بود و قصد سفارش آن را داشتید اما موجود نبود، میتوانید بعنوان پیشنهاد به بخش پشتیبانی ارائه دهید. مطمئنا ما پیگیریهای لازم را انجام میدهیم تا آن کالا موجود شود.
هارمونیکا شاپ، یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی است و هیچ گونه فروش فیزیکی محصول وجود ندارد. البته توجه داشته باشید که هم اکنون فروشگاههای فیزیکی به دلیل مسائل مربوط به بهداشت (با توجه به استفاده از سازدهنی) امکان تست سازدهنی را نمیدهند.
همچنین، برای اعتماد بیشتر، میتوانیم که به درخواست شما ویدیوی آنباکس محصولتان را ارسال کنیم.
ما در هارمونیکا شاپ، نهایت تلاش خود را کردهایم که تمامی قوانین مربوط به فروشگاه اینترنتی را رعایت کنیم. همچنین توجه داشته باشید که ما نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) یک ستاره داریم (که نشان دهنده احراز هویت از مرحلهی بالایی است.)
همچنین درگاههای پرداخت استفاده شده در هارمونیکا شاپ، درگاه مستقیم از بانک است که مطمئنا به هر کسی این درگاه را ارائه نمیدهند.
باز هم اگر مشکل اعتماد داشتید، میتوانید با ما تماس بگیرید تا خاطر شما را نسبت به خرید از هارمونیکا شاپ جمع کنیم.
بله!
وقتی که میگوییم سازدهنی هوهنر آلمانی یا سوزوکی ژاپنی یا کونگ شنگ چینی، مطمئنا این سازها در کشورهای ذکر شده تولید و وارد ایران شدهاند.
البته اگر بازهم نسبت به اصالت کالا شک داشتید، میتوانید درخواست آنباکس ساز خود را داشته باشید.
اطلاعات مربوط به پرداخت
بعد از پرداخت وجه، اگر محصول شما دانلودی باشد، از داخل پنل کاربری میتوانید محصول موردنظر را دانلود کنید.
اما اگر محصول شما فیزیکی باشد، سفارش شما وارد فاز پردازش شده و فردای آن روز نسبت به ارسال اقدام میشود.
به صورت معمول، ارسال کالا در روزهای غیرکاری، حدودا 5 تا 7 روز طول میکشد. البته بسته به شهری که در آن زندگی میکنید، این مدت زمان میتواند متفاوت باشد.
اگر هنگام دریافت از پست یا تیپاکس، کالای موردنظر آسیب دیده بود، بهتر است تا تحویل نگیرید و پس دهید. اما اگر بسته بندی سالم بود و ساز مشکل داشت یا هنگام تست صدای واضحی نداشت، حداکثر تا 2 روز بعد از دریافت با ما در تماس باشید تا نسبت به عودت آن رسیدگی شود.
شما تا حداکثر یک روز بعد از سفارش امکان لغو سفارش یا تغییر سفارش خود را دارید. شما میتوانید با تماس با پشتیبانی هارمونیکا شاپ، نسبت به تغییر یا لغو سفارش خود اقدام کنید.
معمولا سفارشات با پست، تیپاکس (یا در موارد خاص با پیک) ارسال میشود. همهی این موارد بسته به شهری است که در آن زندگی میکنید و همچنین عجلهای که هنگام خرید دارید.