ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز!
یکی از مزایای هارمونیکا شاپ، ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز است! البته این قوانین تحت یکسری شرایط خاصی است که در ادامه در مورد آن توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.
این مدت زمان، برای آن است که در این مدت، عیبهای ظاهری سازدهنی را پیدا و در صورت انطباق با قوانین، کل مبلغ به حساب شما عودت داده میشود.
البته که ما قبل از ارسال، بررسیهای کلی را انجام میدهیم. (همچنین در صورت درخواست شما، امکان آنباکس و تست ساز و ارسال ویدیو وجود دارد)
همچنین اصالت کالا با توجه به موارد مربوط به نمایندگی، قبلا بررسی شده است.
بازگشت وجه کامل شامل چه کالاهایی میشود؟
بازگشت وجه کامل، شامل:
- محصولات فیزیکی (سازدهنی)
- محصولات دانلودی (نت سازدهنی)
میشود. بازگشت وجه محصولات دانلودی در صورت نارضایتی به صورت بی قید و شرط (پس از کسر کارمزد درگاه) انجام میشود.
بازگشت وجه محصولات فیزیکی شامل شرایطی است که در زیر اعلام میشود:
شرایط بازگشت وجه سازدهنی (هارمونیکا)
سالم بودن بسته بندی:
با توجه به اینکه قبل از ارسال، موارد مربوط به سالم بودن بسته بندی کالا بررسی میشود، پیشنهاد میشود که هنگام تحویل بسته بندی از پست، نسبت به چک کردن سالم بودن بسته بندی اقدام کنید و در صورت بروز مشکل، لازم است تا 24 ساعت بعد اطلاع رسانی کنید. تمامی بستههای ما از بیمه مربوط به پست یا تیپاکس بهرهمند هستند.
بررسی اصالت کالا:
برندهای ارسالی توسط ما، کاملا اصل و تولید شرکتهای سازندهی سازدهنی هستند. بنابراین اگر از نظر شما، اصالت کالا مشکل داشت، میتوانید به ما اطلاعرسانی کرده و نسبت به بازگشت کالا اقدام کنید.
شرایط بازگشت یا تعویض کالا:
- سالم بودن بستهبندی، شرط اول عودت وجه و دریافت کالا است. اگر بسته بندی پاره شده و یا قابل استفاده نباشد یا قطعهای از بستهبندی کسر شده باشد، کالای شما عودت پذیرفته نمیشود.
- اگر از محصول به صورت مداوم نوازندگی انجام شده باشد و ساز به صورت کثیف عودت داده شود، شامل گارانتی نمیشود.
- اگر محصول، دارای عیب ظاهری (مانند خط و خش) یا عیب در نوازندگی (مانند مشکل در به صدا آوردن سوراخ) است، تا 2 روز پس از تحویل، امکان ارسال تصویر و یا ویدیو از نحوهی بررسی وجود دارد.
- هرگونه مشکل به دلیل افتادن ساز از ارتفاع، آب رفتن داخل ساز، اشتباه در نوازندگی و مشکلات فیزیکی دیگر، شامل گارانتی نمیشود.
- هرگونه مشکل به دلیل استفاده نادرست شخص از کالا، شامل گارانتی نمیشود.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل، شامل گارانتی نمیشود.
- ساز مربوطه، لازم است تا در شرایطی که از هارمونیکا شاپ دریافت شده، عودت داده شود.
- ساز شما ابتدا دریافت و توسط کارشناسان هارمونیکا شاپ بررسی میشود. در صورت تایید، طبق درخواست شما تعویض و یا وجه به صورت کامل عودت داده میشود.
فرآیند بازگشت کالا:
شما میتوانید پس از دریافت کالا و در صورت بروز نقص یا مشکل، از طریق بخش “ارتباط با ما” درخواست خود را ارسال نمایید. کارشناسان ما ابتدا مورد را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت. همچنین میتوانید از طریق تلگرام یا واتس اپ، با ما در تماس باشید.
آیا همچنان سوال دارید؟
شما میتوانید از بخش تماس با ما یا چت هارمونیکا شاپ، با ما در تماس باشید.